خدمات

خدمات ما

خدمات

بالاترین نرخ سود ماهانه با شرایط استثنایی

نرخ سود ماهانه

نرخ سود ماهانه 7 درصد است. (پایه پولی دلار آمریکا میباشد)

جایزه

هر شش ماه یکبار 10% به سرمایه شما اضافه می شود مثلا اگر سرمایه شما 10 دلار باشد پس از شش ماه 10% (1 دلار) به آن اضافه می شود و در ماه هفتم سود شما بر اساس 11 دلار محاسبه می گردد.

میزان سرمایه گذاری

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در هر تاریخ از ماه برای بار اول 22 دلار و از بار دوم به بعد 1.5 دلار است. به عنوان مثال اگر اولین سپرده شما در اول ماه باشد حداقل باید 22 دلار و از بار دوم به بعد در همان تاریخ اول ماه 1.5 دلار باشد. (در تمام روزهای ماه می توانید سرمایه گذاری کنید)

زمان پرداخت سود

زمان پرداخت سود یک ماه و یک هفته بعد از زمان سرمایه گذاری شما می باشد. به عنوان مثال، اگر در 10 سرمایه گذاری فروردین کنید، سود خود را در 17 ماه بعد (اردیبهشت) دریافت خواهید کرد. و به همین ترتیب هفدهم هر ماه تاریخ دریافت سود شماست. بنابراین اگر در روزهای 10 و 15 ماه سرمایه گذاری کنید، 17 و 22 هر ماه سود خود را دریافت خواهید کرد.

روش های واریز و برداشت

واریز و برداشت از طریق صرافی Top Change انجام می شود.

برای این کار، ابتدا باید در Top Change (topchange.net) ثبت نام کنید. سپس مبلغ مورد نظر را از طریق TC به TC در صرافی Top Change منتقل می‌کنید. به همین ترتیب، سود سرمایه گذاری شما به کیف پول دلاری شما در Top Change واریز می شود. نام کاربری و شماره کیف پولی که باید به آن انتقال دهید در زیر فهرست شده است.

arash_neo84@yahoo.com

USD1267727

برای رفتن به سایت تاپ چنج ازفیلترشکن استفاده کنید.

برای یادگیری نحوه استفاده از Top Change، روی لینک های زیر کلیک کنید.

https://khanesarmaye.com/topchange-exchange

https://www.aparat.com/v/Fx7zv